ELSK
 

I oktober blev min bror gift med verdens fineste kvinde. Jeg har en hel del brødre, Tune er den ældste af dem og er den første af drengene til at blive gift. Han bor i Boston med Benedicte, de er begge forskere og tilknyttet Harvard, min bror forsker i genetik og kikker på hjernen og ærligt talt ved jeg ikke helt hvad hans kone præcis forsker i, i hvert fald har hun en hel masse mus, hun træner.

Jeg havde ikke prøvet at være til en brors bryllup før - og det var en af de største oplevelser i mit liv. Jeg elsker mine brødre. Og jeg følte mig tæt på dem alle de dage i New York og Boston.

Jeg har netop klippet en lille video med materiale jeg havde optaget på dagen de blev viet. De havde lejet Havard Memorial Chuch på Hovard og bagefter holdt vi fest på Havard Faculty Club lige ved siden af. Mine forældre er med, alle mine brødre, min dejlige specialemakker og veninde og svigerinde C, TDLOA, min kusine og mange flere smukke mennesker.

/menschenkind

(har du problemer med at loade filmen her, ligger den også her på Youtube)

Stisse
12/16/2012 10:45:03 pm

Kære Mikka,
Så fin og stemningsfyldt fim.

Sidder her med udsigt over markerne, mens børnene laver perleplader med zombieprinsesser, mens jeg ser og lytter til din kærlighedshyldst til Tune og Benedicte. Hvor dejligt at kunne følge med her fra vestjylland.

Håber I har det godt.
Kærlig hilsen
Stisse

Reply
jap
12/17/2012 12:36:14 am

Super flot edit! Kreativ, oplysende, smagfuld og et virkeligt godt billede. Keep'em coming.!

Reply
Lea
12/22/2012 11:26:11 pm

Hvor er det bare fint! Sikke en smuk dag og med masser omsorg og kærlighed. Tillykke til Tune og Benedicte!

Reply



Leave a Reply.


Planter vokser ikke fordi man trækker i dem.